lunedì 6 ottobre 2008

Sblancjisa’

Forsit l’operasion plui sodisfacent e plui ben riuscide di quant che soi a Loncje a l’e’ staat sblancjisa’ la gnove cjamare li che soi laat a sta’.

No us vevi dit, ma i ai cjataat cjase. Une di chees centenars di migliaia di cjasutes di modons roos a ie’ la me. Vedudes da l’aparecjo a son dutes compagnes, e di dongje… ancje, onestamentri.

Come quasi dutes las cjases condividudes da tante int, soredut di chiste bande da Manie, a e’ un tic fracasade e ancje avonde sporcje. Io i sarai i un pelut pedantic cul tigni’ dut net e ordenaat (cuissa’ di cui co ai cjapaat…?) pero’ insome… mi domandi cemuut che la int a rive ad aceta’ il compromes di vivi in tun cjoot. E an dai viduus di cjoots… (scusait l’argoment ma non si pos simpri fevela’ dome di lezions di filosofie)

Comunque il me cjotut non l’e’ malvagio. Par drecialu un pooc, ma cence esagera’ parce che non si pos migo deta’ lec iessint i ultims entraas, i ai deciduut di sblancjsa’ la me cjamare. I scriif in furlan parce che di quant chi i ai concepiit l’idee, fint durant dute l’esecusion, el cerneli al mi fevelave in furlan. Forse l’ativitaat dal sblancjin a solecite l’aree semantiche da marilenghe.

Insome, le ai petade avonde ben. Ancje cun t’un tocco di artist. I ai un caminet in stiil vittorian in cjamare, cal ven fuur dal muur cul la cape. I ai fat la part ca ven fuur biele rosse. E dut il rest blanc. Simpatic. Cumo’ i ai plui gust a sta dentri.

Il rest da truppe a son: une coppie maridade sui 35 (un irlandees musicist e editor di IT e une californiane ca ciir lavoor); une frute da Republiche Ceche ca lavore in tun ristorant e une Slovacche ca fas la manager di un negosi di vistiis in Oxford Street (dutes doos sui 26-28 ains) e un fenoli dal Galles (in furlal a l’e’ un termin neutro, fattuaal) ca no ai capiit inmo’ ce cal faas.

Come ca si diseve, tu cjatis un poc di dut dauur di ches puartes.

4 commenti:

Notevole ha detto...

Mandi,
spero tu abbia finito di "sblancjià".
Di solito quando si finisce un'opera del genere, si alzano gli occhi al cielo e si riposa.
Chissà Dio, nel settimo giorno, cosa ha provato?.....
Sto seguendo su internet la lettura de "labibbiagiornoenotte.rai.it" se ti va puoi sintonizzarti!
Ivana

Unknown ha detto...

beh? e le foto di queste due?

Unknown ha detto...

no dai sul serio, mettici qualche foto del tuo lavoro per tutti noi.. e no roba "minimal" del tipo un bitmap di 300x200 pixel bianchi con la didascalia "ecco come è venuto".. non sai che bello è vederle le *tue* foto, ecco magari anche se non puoi scrivere o mostrare tutto.. sai sarebbe bellissimo..

e ciao Giacomo! ciao Ivana!

simone ma c'è posto per un amico in un sacco a pelo sotto lo "sflandoor" di camera tua? forse è un po' presto, ma meglio prenotare mi sa..

bon, ora meglio che vada a dormire un po'.. la settimana è stata epica.. cazz.. ho venduto la mia prima copia di myQuality.. e i mercati mondiali non hanno retto l'impatto.. forse dovevo essere più cauto, graduale,.. cmq amen è fatta. lancio avvenuto. alberto esausto. notte a tutti!

Notevole ha detto...

Alberto!
Allora sei tu Alvy, che bello sapere che ci sei.
Veramente divertente la battuta che il lancio della tua myQuality ha quasi in contemporanea provocato il crollo dei mercati mondiali!...
Sono molto divertita, ma come dici tu il nostro piccolo ritrovo serale lo formiamo qui e
chi passa passa, e se vuole si ferma, sente e condivide le novità della giornata, non è molto ma è già tanto e lo dobbiamo, io penso "all'amico pa(r)tito di nuovo per l'Inghilterra.." come dici tu.
Buona notte friulana.